Thursday, October 10, 2013

Studia prawa w USA/ egzamin LSAT

Witajcie kochani,

Dzisiaj naskrobie szybko notke o tym, czym obecnie zyje i oddycham - aplikacjami do law schools.
Bardzo dlugo zastanawialam sie nad tym, co powinnam zrobic po skonczeniu bachelors i szkola prawnicza zawsze chodzila mi po glowie. Od grudnia zeszlego roku przygotowywalam sie do egzaminu LSAT, zapisalam sie takze na kurs przygotowujacy - lekko nie bylo! LSAT to egzamin sprawdzajacy wiedze z logiki, rozumowania i czytania. Najwiekszym wrogiem jest czas - jest 5 czesci egzaminu, kazda trwajaca po 35 min + esej. W kazdej czesci jest ok 25-26 pytan, niektore bardziej rozbudowane niektore mniej. Caly egzamin rozpoczal sie o 8:30 rano a zakonczyl o 1:30 - tak, cale 5 godzin... Na wyniki oczekuje sie ponad 3 tygodnie i te z padziernikowego LSAT-u beda opublikowane 30pazdziernika. W czasie oczekiwania na wynik nalezy skompletowac aplikacje - napisac personal statement, resume i zebrac listy rekomendacyjne od profesorow i szefow. Tym teraz sie wlasnie zajmuje :) Czy zdecyduje sie na pojscie do law school? Uwazam ze jezeli osoba na wysoka srednia i wynik z LSAT-u warto jest zaaplikowac. Bardzo chcialabym sie dostac ale zawaza takze takie czynniki jak scholarships. Bede oczekiwac na oferty od szkol i zobacze jak potocza sie moje losy :)

Pozdrawiam.


3 comments:

  1. Powodzenia ! Studia prawnicze do łatwych nie naleza a w dodatku w jezyku obcym to juz wgl nie umiem sobie tego wyobrazic ! ;) No ale raz jeszcze powodzenia :)

    ReplyDelete
  2. Super! Świetna decyzja i masz racje, trzeba zaryzykowac i skorzystac z szansy jaka nam daje los, bo a nuz sie nam uda! :) Powodzenia !!! :)

    ReplyDelete
  3. Trzymam kciuki naprawdę mocno bo prawo to poważna decyzja :-) Nie zmienia to jedank faktu, że możemy osiągać wszystko co tylko chcemy więc myślę, że wszystko się uda.
    pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    ReplyDelete